tisdag 21 februari 2012

10 cheeseburgare tack

I lördags var vi ute å festade lite på puben. Bland annat såg vi Anders Bagge två gånger, en gång som vakt och en gång som öldrickare. Har sett många kändisar här i Ö-vik på sista tiden. Förra gången vi var ute såg vi Colin Farrell, killen var galet lik, speciellt i profil.

I alla fall så stötte vi på några vänner som också var ute och dom skulle åka bil hem, men via Max först. Så vi fick följa med, väldigt skönt med tanke på att det var klass 2 varning ute och jag var otroligt sugen på nattburgare. När jag står i kassan och beställer 10 stycken små cheeseburgare stannar hela sällskapet upp och stirrar på mig. "Ska du verkligen ha TIO burgare?!" Dom kunde inte förstå var vi skulle med dom till. Jag försökte förklara att det är standard beställningen, så att man har i kylen när man vaknar dagen efter och inte orkar laga något och det är alldeles för lång kö till pizzan. Men det gick inte in, det var för stort för att greppa. Fast hade jag inte vart med i utvecklingen av 10-cheese-beställningen så kanske även jag hade tyckt att det var galenskaper. Som att blanda bacon och nutella.

1 kommentar: